Direktlänk till inlägg 10 december 2013

God Dag.

Av Angelica Lindholm - 10 december 2013 12:55

Hej på er :)

Hoppas ni har läst mitt tidigare inlägg på denna blogg.

Men vill helst inte att ni ska ha en dålig upp fattning om mig.

För i mitt liv, så vill jag eller försöker att inte bråka med folk.

Men det finns så himla mycket falska idioter i denna värld som inte förstår ett piss.

Rättare sagt så har jag lust att döda varenda en.

Förstår inte varför ni ska lägga er tid på en person ni hatar så mycket. På grund av avundsjuka?

Ni förstör för er själva bara :)


Hoppas ni andra mår bra, och haft en bra helg?

Jag har väl haft det sådär. Var i uppsala i helger träffade mamma och gamla kompisar. Jätte trevligt.


Idag så har jag inte gjort något som är så intresant för er...

Ska på kör snart ska ha 2 timmars kör.

Menar då inte köra bil utan kör som i sjunga :)

Väntar på att crytsla ska sluta sen ska vi gå tillsammans :)


Sitter och lyssnar på lite musik nu och skriver med underbara personer :)

Ja men, nu ska jag ta något och äta. Vi hörs.

Ha de så bra och sköt om er :)


Glöm inte kolla in denna tjejs blogg, hon gör gratis headers :)

http://pewill.bloggplatsen.se/


Respekt till er alla!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Lindholm - 5 december 2013 15:40

Hej. Mitt namn är Angelica Lindholm. Dom flesta känner mig som Martina Berg. Anledningen till att jag heter ''angelica lindholm'' är att Angelica är mitt riktiga namn fast det ska vara ''Angelica berg''. När jag var liten och låg i min mammas...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards